Forbrugerportal til forbruger selvbetjening
Skal forbrugerne tilbydes adgang til deres fakturaer, vandmålere, mailkorrespondance og alarm ved mulig vandlækage?
Forbrugerportalen giver vandværkets forbrugere mulighed for at tilgå forskellige oplysninger, bl.a. egne faktura samt historisk vandforbrug. Derudover har vandværket selv mulighed for at sende mails direkte til forbrugerne via ”sikker mail”, på forbrugerportalen.
Forbrugerportalen er inddelt i 3 niveauer, se oversigt til venstre. Det er muligt at tilkøbe et af niveauerne afhængig af vandværkets ønsker og behov.
Niveau 1:
Vandværkets forbrugere har mulighed for at indberette deres selvaflæsning via forbrugerportalen. Derudover er det muligt for forbrugerne at se historik samt at tilmelde sig alarmfunktion.
Dette niveau er GRATIS for vandværket.
Niveau 2:
Indeholder det samme som niveau 1. Derudover har vandværkets forbrugere mulighed at se egne fakturaer, samt at modtage besked når ny faktura er fremsendt.
Niveau 3:
Indeholder det samme som niveau 2. Derudover gives vandværket mulighed for at fremsende mail direkte til tilmeldte forbrugere, f.eks. indkaldelse til generalforsamling, vandledningsarbejder og meget mere.