Vi servicerer udelukkende vandværker, hvilket gør os til en
stærk samarbejdspartner med stor erfaring i vandsektoren

Vandværkernes edb-service har mere end 40 års
erfaring i opkrævning og regnskab for vandværker

Yderst fleksible løsninger til vore kunder
Oprettelsen i vort system er gratis

Vandværkernes edb-service blev startet i 1973
og er dermed Danmarks ældste af sin art

Vi arbejder ikke med kontraktbinding af vore kunder
da vi ikke mener en kontrakt forbedrer samarbejdet

Medarbejdere

Bente H. Jepsen

Indehaver og daglig leder af Vandværkernes edb-service.

Indehaver og daglig leder af Vandværkernes edb-service.

Bente startede på kontoret i 1988 og som forretningsfører i det lokale vandværk i 1999.

Hun har deltaget i udviklingen af kontorets nye opkrævningssystem, Vandlet. Fritiden er tidligere brugt bl.a. som underviser for Danske Vandværker i Håndbog 3. Hun er bestyrelsesmedlem og forretningsfører i det lokale vandværk og tidligere bestyrelsesmedlem i vandrådet i Vejen kommune. Den øvrige fritid bruges med familien og mest muligt med de to børnebørn

Birgitte Steiner

Daglig leder af afdelingen for Vandlet systemet

Kontoruddannet og daglig leder Vandlet

Birgitte startede på kontoret d. 1. december 2014. Hun bor i Holsted og arbejder deltids, men træffes alle dage. Birgitte har været primus motor i udviklingen af kontorets nye opkrævningssystem og er nu ansat som daglig leder af denne afdeling. Fritiden bruger hun sammen med sine 2 piger og i familiens sommerhus ved den jyske østkyst.

Karen Rasmussen

Regnskab

Bogholder og bosiddende i Holsted

Karen startede på kontoret d. 2. januar 2013. Hun er uddannet bogholder og bosiddende i Holsted. Hun er ansat i kontorets regnskabsafdeling og arbejder deltids. Hendes arbejdsopgaver er primært regnskabsudarbejdelse, men hun deltager også i det øvrige arbejde på kontoret, når regnskabsperioderne tillader dette. Fritiden bruger hun bl.a. på camping og sammen med familiens 3 piger

Malene Juulsen

Administration

Sekretær og bosiddende i Holsted

Malene startede på kontoret d. 1. august 2016. Hun bor i Holsted og arbejder deltids, men er at træffe alle dage. Malene er kontorets garant for at modtagne mails behandles og sorteres korrekt. Hun arbejder ligeledes med Eboks, medarbejdersignatur og sørger for at hjemmesiderne opdateres. Fritiden bruger hun sammen med familien

Susanne Hansen

Regnskab

Bogholder og bosiddende i Holsted

Susanne startede på kontoret d. 15. april 2020. Hun bor i Holsted og arbejder deltids, men er at træffe alle dage. Susanne er ansat i kontorets regnskabsafdeling og arbejder primært med regnskabsudarbejdelse og lønninger. Udenfor regnskabsperioderne deltager hun også i det øvrige arbejde på kontoret. Fritiden bruger hun sammen med familien og bl.a. på speedway i både ind- og udland

Kristina S. Hansen

Administration

Sekretær og bosiddende i Fåborg

Kristina startede på kontoret d. 1. februar 2018. Hun bor i Fåborg og træffes på kontoret alle dage. Kristina arbejder allround i administrationen og har hovedansvaret for bl.a. kundernes ud- og indbetalinger samt bank- og Nets administrationen, herunder AML-behandling. Fritiden bruger hun med håndbold, fodbold og sammen med sin kæreste og familie.

Jette Hansen

Regnskab

Bogholder og bosiddende i Holsted

Jette startede på kontoret d. 15. oktober 2020. Hun bor i Holsted og træffes på kontoret alle dage. Jette er ansat i kontorets regnskabsafdeling og arbejder primært med regnskabsudarbejdelse og statsafgift, men hun deltager også i det øvrige arbejde på kontoret, når regnskabsperioderne tillader dette. Fritiden bruger hun bl.a. på fodbold og sammen med familien i sommerhuset.

Ny medarbejder

Administration